Host-ul monstru

Am mai scris io despre cum sunt departamentele de relatii/suport clienti de pe afara, da’ vreau sa va mai spun o poveste.

Se facea ca azi pe la pranz mi se pusese pata sa-mi schimb hostingu’ cu unu’ foarte misto de la HostMonster. Planu’ tarifar era de 6$ + TVA/luna si aveam o gramaaaaada de avantaje – domenii nelimitate, banda etc. Eh, cand mi-au vazut ochii, evident n-am mai stat si da-i cu sign-up-u’, da-i cu cardu’, cumpara odata!!!11.

Insa ce nu-mi vazusera ochii cei chiori era ca plateam o singura data pentru tot anu’ – lucru rezonabil daca nu as fi avut cheltuieli cu nunta-mi de luna viitoare si altele. Si dau Accept si jmanghi! Op’ze’ si ceva de verzi!!1 Instant mi-a cazut o nicovala imaginara pe cap si mi-am zis “ma omoara Teo”. Asa ca am apelat disperat la serviciul clienti, poate poate reusesc ceva si-mi recuperez o parte din bani. Si acum ajungem la miez.

Vorbesc online cu o tanti dupa care am asteptat mai putin de 10 secunde ca sa intre in vorba (la alte firme am stat si 2-3 minute, timp care pentru un disperat fara bani este o eternitate) si-i spun ca am fost prost, ca n-am citit ca lumea si ca vreau daca se poate sa-mi inchid contu’ si sa primesc inapoi, daca e, o parte din bani. Zis si facut, tanti mi-a trimis un mail cu ceva intrebari la care am raspuns si mi-a zis ca treaba se rezolva azi si ca primesc full refund in 3-5 zile lucratoare. Imediat m-am linistit si am dat nicovala imaginara jos de pe cap. Ma rog, tre’ s-astept sa vad daca mere totu’ conform planului.

Acum, cam cate companii de la noi ar face asta? Io le numar pe degetele unei camile.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *